Help Menu

Levenslange garantie

Wat betekent levenslange garantie?
Hoewel we je 30 dagen de tijd geven om je originele bestelling te retourneren, weten we dat onze sokken langer mee moeten gaan! Daarom bieden we graag een levenslange garantie op al onze sokken.

Als je op enig moment ontevreden bent over onze sokken, willen we dat graag van je weten! Een kwaliteitsprobleem, niet helemaal de juiste pasvorm of voldeed ons product niet aan uw eisen? Dan zorgen we meteen voor vervanging. Hier zijn enkele voorbeelden van wat onze levenslange garantie dekt:

Gaten
Dunner wordend materiaal
Uitrekken of krimpen

We hebben onze levenslange garantieprocedure zo eenvoudig mogelijk gemaakt, zodat je de sokken ontvangt die aan je behoeften voldoen en weer snel aan de slag kunt met de activiteiten die jou in beweging houden.

Wat betekent onze levenslange garantie niet?
We weten dat levenslange garantie te mooi klinkt om waar te zijn, maar we garanderen onze kwaliteit en onze sokken. Of je nu de Marathon van Rotterdam loopt of achter je peuter aan rent, wij dekken het. Maar als je ze achterlaat op het parcours of als je peuter ze verstopt onder de bank, dan kunnen we daar geen verantwoordelijkheid voor nemen. Hier zijn een paar andere voorbeelden van wat niet gedekt is:

Sokken gebruiken als kauwspeeltje voor honden

Hoewel je op school altijd kon zeggen dat de hond je huiswerk had opgegeten, valt dit helaas niet onder onze levenslange garantie.

Verloren in de was

Hoewel we allemaal weten dat drogers en wasmachines vele sokken laten verdwijnen, valt dit niet onder de levenslange garantie. We raden je wel aan je sokken in een waszak te doen zodat ze niet kunnen ontsnappen.

Achtergelaten bij een wedstrijd

We weten dat het heerlijk voelt om je schoenen en sokken uit te trekken na een lange, zware wedstrijd, maar bescherm je favoriete paar koste wat het kost. Dit valt niet onder onze levenslange garantie.

Weggegooid

Hebben je favoriete sokken een gat? Zorg ervoor dat je een foto maakt voordat je ze weggooit! We hebben een foto nodig om je een nieuw paar te kunnen bezorgen, dus als je ze weggooit, vallen ze niet onder onze levenslange garantie.


Hoe werkt het?

Maak een foto van het paar sokken waar de garantieclaim over gaat. Stuur deze naar info@technolyt.nl samen met een foto en een zo uitgebreid mogelijke beschrijving van de klacht zodat onze productontwikkelaars aan de slag kunnen de sokken nog beter te maken. 

Als de claim wordt goedgekeurd zul je van ons zo snel mogelijk een waardebon voor een paar nieuwe sokken ontvangen.

Heb je vragen over de levenslange garantie? Stel ze via info@technolyt.nl of het contactformulier.